Galaxy Note 8 w polskiej przedsprzedaży z ubezpieczeniem Guard

Samsung informuje o rozpoczęciu polskiej przedsprzedaży Galaxy Note 8. Telefon oferowany jest ze stacją dokującą DeX oraz pakietem usług premium Guard.

Samsung zgodnie z obietnicą, pokazał najnowszego flagowca, który będzie dostępny już we wrześniu. Polski oddział firmy, już wczoraj wieczorem rozpoczął przedsprzedaż Galaxy Note 8, która potrwa do 14 września. Dzień później telefon trafi do sklepów.

Polski oddział Samsung Electronics, dla wszystkich nabywców nowego sprzętu, przygotował kilka bonusów. Pierwszym z nich jest stacja dokująca Samsung DeX, pozwalająca zmienić smartfona we w pełni funkcjonalny komputer. Po podłączeniu monitora, myszy i klawiatury, będziemy mogli korzystać z aplikacji, edytować dokumenty, szukać informacji w sieci oraz oglądać filmy.

Oprócz stacji dokujące, na oioby które zdecydują się na zakup smartfonu w polskiej przedsprzedaży, czeka jeszcze pakiet usług premium Guard Note 8. To opcja, która zapewni nam m.in. dostęp do dedykowanej infolinii (801 880 888) i zdalne wsparcie techniczne.

Prócz tego, po zarejestrowaniu sprzętu, będzie można korzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu – maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych. Możliwa będzie też wymiana telefonu w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika smartfon i wyda produkt zamienny. Pakiet ubezpieczeń Guard, daje też dodatkowy rok gwarancji na swój produkt, po upływie jego standardowego okresu gwarancyjnego, czyli dwóch lat.

Więcej informacji o programie przedsprzedaży smartfonów Samsung Galaxy Note8 można uzyskać na tej stronie.

Galaxy Note 8

Źródło: Samsung.com

You may also like...