Android Pie 9.0 sprawia kolejne kłopoty użytkownikom flagowców Samsunga

Samsung nie do końca przetestował system Android 9.0 Pie, przed udostępnieniem go swym smartfonom. Wydłuża się bowiem lista problemów, które sprawia urządzeniom z rodziny Galaxy S i Note.

Każda nowa aktualizacja systemowa dla smartfonów, powinna być dogłębnie przetestowana przed jej udostępnieniem. Teoretycznie producenci wykonują testy, ale chyba się do tego nie przykładają. Coraz częściej okazuje się bowiem, że aktualizacja sprawia większe lub mniejsze problemy.

Takich problemów doświadczają również użytkownicy smartfonów Samsunga z rodziny Galaxy S oraz Note, którym kłopoty sprawia niedawno udostępniony system Android 9.0 Pie. Nową aktualizacje posiadacze Galaxy S9/S9+ dostali jeszcze w zeszłym roku. W tym roku otrzymał ją Galaxy Note 9, zaś wkrótce potem dostały ją również Galaxy S8/S8+ oraz Note8.

Android Pie sprawia problemy z identyfikacją rozmówcy

Niestety wkrótce po udostępnieniu aktualizacji, zaczęły pojawiać się pierwsze problemy z działaniem telefonów. Najpoważniejszy z nich dotyczył systemu identyfikacji rozmówcy Caller ID, który pojawił się w modelach Galaxy S8/S+, S8 Active oraz Note8. Okazało się, że system nie działa prawidłowo co sprawia, że nie działa również firmowa funkcja Smart Call chroniąca przed telefonicznym spamem. Po zainstalowaniu aktualizacji smartfony przestały pokazywać informacje kontaktowe przychodzącego połączenia, nawet jeśli rozmówca był zapisany w książce użytkownika.

Nie jest to bynajmniej jedyny kłopot z nowym systemem, gdyż jest jeszcze jeden, który dotyczy Bluetooth. Wielu użytkowników zgłasza problemy z bezprzewodową łącznością zarówno na oficjalnym forum producenta, jak i na Reddicie. Twierdzą, że ich smartfon potrafi się w losowych momentach rozłączać z samochodowym zestawem inforozrywki. Jest to uciążliwe, gdyż często dzieje się to w trakcie rozmowy lub w czasie odtwarzanej piosenki.

Stabilność połączenia Bluetooth w Galaxy S nie jest najlepsza

Moderatorzy oficjalnego forum wsparcia producenta wprawdzie próbują pomóc, ale ich sugestie nie rozwiązują problemu. Rada by przeprowadzić fabryczny reset telefonu nie przynosi spodziewanych efektów. Użytkownicy europejskiego forum, również próbują sami poradzić sobie z problemem, ale ich wysiłki także nie są w stanie go rozwiązać.

Posiadaczom flagowych smartfonów Samsugna pozostaje tylko nadzieja, że producent wreszcie przygotuje aktualizację, która rozwiąże problem. Sprawa ciągnie się bowiem od paru dobrych miesięcy i na pewno irytuje klientów marki.

Galaxy S

Źródło: Piunikaweb.com

You may also like...