AOC i Philips coraz mocniejsze na rynku monitorów
Według danych firmy Meko marki Philips i AOC zanotowały znaczący wzrost udziału w rynku monitorów LCD w Polsce.
Udział w rynku firmy MMD stojącej za marką monitorów Philips w drugim kwartale 2013 roku wyniósł 7%. Udział AOC w tym samym okresie to 4,4%. Daje to wzrost udziału w porównaniu z drugim kwartałem poprzedniego roku kolejno o 70,1% w przypadku MMD oraz 57,2% w przypadku AOC.
Wzrost ten jest wynikiem coraz lepszej współpracy z dystrybutorami oraz resellerami, a także konsekwentnego wprowadzania na rynek szerokiej oferty innowacyjnych produktów – tłumaczy Paweł Ruman, Country Sales Manager MMD i AOC. Dane te pokazują, że firmie MMD udało się nadać marce Philips nowego impetu – dodaje Ruman.
Liczba sprzedanych w Polsce monitorów pomiędzy drugimi kwartałami 2012 i 2013 roku wzrosła o 28,5%.
Meko jest brytyjską firmą specjalizującą się w przeprowadzaniu i dostarczaniu analiz i badań rynkowych w branży monitorów i telewizorów.
Źródło: Sarota.pl
Technogadżet w liczbach