Apple traci uznanie konsumentów

Apple wypuszczając na rynek coraz więcej bubli i wmawiając konsumentom, że wady sprzętu, to tak naprawdę ich normalne funkcje, coraz bardziej psuje sobie renomę.

Firma ForeSee, przeprowadziła coroczne badanie rynku, tworząc E-Retail Satisfaction Index, obrazujący poziom satysfakcji konsumentów z oferowanych usług. Dane zebrano na podstawie ankiet przeprowadzonych na 24,000 konsumentów, w okresie od Święta Dziękczynienia do gwiazdki. Wyniki badań pokazują, że kolejny rok z rzędu, zmniejszyła się satysfakcja poziomem usług oferowanych przez Apple.



W poprzednim roku kalifornijski gigant otrzymał 83 punkty, jednak w tym roku wynik wyniósł już tylko 80 punktów. Różnica nie jest może powalająca, ale jeśli weźmiemy pod uwagę, że z roku na rok wynik staje się coraz mniejszy, jest to już powód do obaw.

John Browett, był szef działu sprzedaży twierdzi, że przyczyną takiego wyniku jest wiele błędnych decyzji podjętych przez koncern, takich jak rezygnacja ze zwiększania zatrudnienia w sklepach Apple, cięcia wynagrodzeń itp.

Apple nie jest jedyną firmą, która zanotowała spadek poziomu satysfakcji konsumentów. Podobne spadki zanotowały JCPeney, Dell, Target oraz parę innych firm.

Źródło: Allthingsd.com

You may also like...