Facebook opóźnia wdrożenie wideo-reklam
Pod koniec ubiegłego roku największy portal społecznościowy, poszukując nowych form zarobku ogłosił, że wkrótce zamierza wprowadzić wideo reklamy. Na szczęście dla użytkowników, plany te zostały przełożone dopiero na przyszły rok.
Przypomnę, że w ramach pierwotnych założeń, reklamy miały zostać uruchomione już tego lata. W lipcu ogłoszono jednak, że wystartują dopiero pod koniec roku. Najwyraźniej i tego terminu nie uda się portalowi dotrzymać, bowiem z najnowszych doniesień wynika, że reklamy pojawią się dopiero w przyszłym roku.
To niewątpliwie dobra wiadomość dla wszystkich użytkowników portalu, którzy nie życzą sobie automatycznie odtwarzanych reklam we własnej sekcji aktualności i już zaczynają dawać to portalowi do zrozumienia. Może właśnie dlatego Facebook zdecydował się przełożyć start nowych reklam, by poświęcić więcej czasu na zbadanie rynku i sprawdzić jaka będzie reakcja użytkowników.
Dla portalu to trudna sprawa, ponieważ musi wypracować kompromis pomiędzy chęcią zysku, a potrzebami użytkowników.
Źródło: Allthingsd.com
Technogadżet w liczbach