Google przenosi sprzedaż produktów do realnego świata
Za kilka tygodni Google uruchomi swój pierwszy fizyczny salon sprzedaży. Sklep będzie zlokalizowany w Nowym Jorku i zapewni klientom możliwość przetestowania produktów oraz usług koncernu.
Wprawdzie w ostatnich latach robimy coraz więcej zakupów w sieci, to wygląda na to, że fizyczne sklepy zaczynają wracać do łask. Z punktu widzenia przeciętnego konsumenta, taki salon sprzedaży jest znacznie bardziej użyteczny, gdyż pozwala osobiście sprawdzić interesujący nas produkt. Można go dokładnie obejrzeć z każdej strony, pomacać, sprawdzić jak leży itp.
Jako jeden z pierwszych internetowych gigantów, fizyczne sklepy postanowił zaoferować klientom Amazon, które rozszerzały internetową ofertę koncernu. Teraz podobny krok planuje uczynić Google. Firma poinformowała właśnie na swym blogu o planach uruchomienia w nowojorskiej dzielnicy Chelsea, swego pierwszego fizycznego salonu sprzedaży. Odwiedzający go klienci będą mogli osobiście sprawdzić produkty oraz usługi koncernu.
W ofercie sklepu znajdzie się szeroka gama produktów koncernu, takich jak smartfony Pixel, termostaty Nest, urządzenia noszone Fitbit, Pixelbooki oraz inne. Konsumenci będą mogli odwiedzić salon, by na miejscu obejrzeć oferowane gadżety oraz samodzielnie je przetestować, ale nie tylko. Posłuży również jako miejsce odbioru produktów zamawianych za pośrednictwem internetowego sklepu GoogleStore.com (https://store.google.com/?hl=en-US).
W sklepie oczywiście będzie można uzyskać także pomoc ekspertów, którzy pomogą rozwiązać problem z działaniem sprzętu, instalacją programów itp. Będzie tam również serwis naprawiający fizyczne uszkodzenia urządzeń.
Salon otworzy swe podwoje dla klientów już latem bieżącego roku.
Technogadżet w liczbach