HBO rezygnuje z marek HBO Go i HBO Now
HBO zamierza nieco uporządkować swą ofertę streamingowych serwisów. Stacja planuje uśmiercenie popularnych marek HBO Go oraz HBO Now, zastępując je nową aplikacją.
HBO obecnie ma w swej ofercie aż trzy serwisy streamingowe, mianowicie HBO Go, HBO Now i HBO Max. Tak duża ich liczba może wprowadzać nieco zamieszania i dezorientować konsumentów, którzy chcieliby skorzystać z oferty.
Jest to zrozumiałe, gdyż oferta zarówno HBO Go, jak i HBO Now jest w zasadzie taka sama. Jedyna różnica pomiędzy nimi dotyczy formy dostępności, gdyż HBO Go dostępne jest w ofercie operatorów kablówek, zaś HBO Now to samodzielny serwis.
Stacja postanowiła więc nieco uporządkować swą ofertę i pozbyć się wspomnianych dwóch serwisów, zastępując je nową aplikacją HBO. To powinno sprawić, że oferta stanie się bardzie przejrzysta i łatwiejsza do zrozumienia dla klientów.
Technogadżet w liczbach