Koloseum, gladiatorzy i…zakrzywiony telewizor
Nowa kampania reklamowa Samsung epatuje rozmachem i niezwykle efektownymi ujęciami. Samsung postanowił zrealizować reklamę godną produktu, którego dotyczy – zakrzywionych telewizorów Samsung Curved UHD HU8500, określanych mianem przełomowego rozwiązania na rynku telewizorów.
Stworzona specjalnie na potrzeby globalnej kampanii nowych zakrzywionych telewizorów Samsung Curved UHD reklama imponuje rozmachem i zaskakującą koncepcją. 30-sekudnowy film umieszcza nas bezpośrednio w środku akcji, przez co jesteśmy równie zaskoczeni jak jej główni bohaterowie, którzy odziani w same piżamy znaleźli się pośrodku słynnego Koloseum. Gdy po chwili odtwórcy głównych ról znajdują się z powrotem w swoim salonie przed flagowym zakrzywionym telewizorem UHD Samsung HU8500 zostajemy ponownie zaskoczeni, a jednocześnie dociera do nas jasno przekaz reklamy – obraz w niesamowicie szczegółowej rozdzielczości Ultra High Definition w połączniu z zakrzywionym ekranem telewizora Samsung Curved UHD całkowicie nas pochłania i otacza, dostarczając niesamowicie realistycznych wrażeń.
Nieprzypadkowo akcja reklamy rozgrywa się na arenie legendarnego rzymskiego Koloseum. Nowe zakrzywione telewizory Samsung swoim kształtem nawiązują do tej antycznej budowli. Ponadto, bohaterowie znajdując się na samym środku pola zmagań gladiatorów zostają całkowicie otoczeni wartką akcją. Teraz, możemy poczuć się podobnie – dzięki optymalnemu zakrzywieniu ekranu telewizora Samsung HU8500 o promieniu 4200 R, obraz nas otacza i pochłania bez reszty, dostarczając tak realistycznych wrażeń, że poczujemy się jakbyśmy uczestniczyli w oglądanych wydarzeniach.
Tak rozbudowana reklama wymagała specjalnych przygotowań. Makieta Koloseum powstała w Auckland, największym mieście Nowej Zelandii. Ta lokalizacja została wybrana nie bez powodu. To właśnie ten kraj od wielu lat jest wybierany przez światowej sławy reżyserów jako plan zdjęciowy dzięki niesamowitym i majestatycznym pejzażom.
Udział w reklamie wzięło ponad 400 statystów. To ogromna liczba jak na film reklamowy i świadczy o rozmachu przedsięwzięcia oraz pieczołowitości z jaką został przygotowany. Aby w najlepszy możliwy sposób oddać atmosferę zaciekłych walk gladiatorów wraz z wszelkimi szczegółami, twórcy reklamy sfilmowali ją w całości przy pomocy technologii UHD. Dzięki temu, fabuła filmu wygląda niezwykle przekonująco i realistycznie.
Źródło: Samsung.pl
Technogadżet w liczbach