Motorola łączy siły z Ashtonem Kutcherem w nowej kampanii PhoneLove

Moto i Ashton Kutcher rozpoczynają nową współpracę. Jako miłośnik technologii, pomysłodawca i fan produktów Moto, Ashton Kutcher weźmie udział w kilku projektach specjalnych w nadchodzącym roku.

Ashton Kutcher odwiedził już laboratoria Motoroli i będzie ściśle współpracował z inżynierami marki. Jego pierwszy projekt polega na badaniu emocjonalnych więzi użytkowników ze smartfonami. Projekt nosi nazwę #PhoneLove, a Ashton Kutcher pomaga Motoroli w inauguracji nowej kampanii, współorganizując serię eksperymentów społecznych w ramach, których Moto testuje użytkowników i ich smartfony podczas gry „Czy wolisz?”.

#PhoneLove to intensywne i nierzadko wyjątkowe relacje użytkowników ze smartfonami.

Ashton Kutcher, aby to udowodnić, przeprowadził serię społecznych eksperymentów, chcąc przekonać się, jak postępują ludzie zmuszeni do wyboru między dobrem własnym i swoich smartfonów. Cel tych eksperymentów jest prosty: dowieść, że ludzie dbają o smartfony bardziej, niż im się wydaje, ale smartfony nie zawsze im się odwzajemniają. W Motoroli uważamy, że użytkownicy zasługują na lepsze relacje z telefonami: wzajemne i dwustronne. Nienatrętne, ale intuicyjne. Pełne wsparcia, ale bez uzależniania. Relacje, w których troska i oddanie są odwzajemniane.

Zobacz najtańsze smartfony

W kampanii #PhoneLove podkreślane będą lepsze relacje ze smartfonem, jakie zapewniają produkty i funkcje w urządzeniach Motoroli. Kampania rozpocznie się od materiałów promujących polecenia głosowe Moto oraz wytrzymały, niepękający ekran w Moto X Force. W ciągu kolejnych tygodni będziemy prezentować kolejne eksperymenty Ashtona pod hasłem #PhoneLove, aby bardziej dogłębnie zbadać tę teorię.

Eksperymenty Ashtona pod hasłem #PhoneLove można zobaczyć na Motorola.com. Przypominamy, iż w Polsce model Moto X Force będzie dostępny w pierwszym kwartale 2016 roku.

Źródło: studio111.pl

You may also like...