Pierwsze ubranie mediów społeczościowych

Portale społecznościowe na stałe zagościły w życiu wielu z nas, jednak sporej ilości ich użytkowników, nie wystarcza już opublikowanie słodkiej fotki i liczenie na lajki. Wielu chce czegoś więcej.

Tę żywotną potrzebę narodu spełnia kamizelka o nazwie Like-A-Hug. Jest to niewątpliwie pierwsze ubranie ery portali społecznościowych takich jak Facebook, pozostające z nimi w bezpośredniej symbiozie. Ubranie odzwierciedla bowiem zainteresowanie przyjaciół publikowanymi przez nas treściami.

Jeśli przyjaciele polubią zdjęcie, wideo, lub aktualizację statusu, kurtka pompuje się w określonych miejscach, dostarczając w ten sposób wirtualny uścisk. Uściski mogą być również odsyłane do nadawcy, poprzez ściśnięcie nadmuchanej kamizelki.

Na szczęście jest to tylko projekt, który miejmy nadzieję, nie zostanie zrealizowany. Wyobrażacie sobie ludzi na ulicach, który ciągle kilka razy na minutę nadmuchują sobie ubrania?

Źródło: Fashioningtech.com

You may also like...