Popularność Google Allo ciągle spada
Próba wejścia na rynek mobilnych komunikatorów zakończyła się dla koncernu Google całkowitą porażką. Jej Google Allo zniknął już nawet z zestawienia 500 najchętniej pobieranych aplikacji.
W zeszłym roku Google postanowiło zaistnieć na rynku mobilnych komunikatorów. Widząc jak dobrze radzi sobie WhatsApp, był to świetny pomysł. Zawiodło jednak wykonanie i narzędzie amerykańskiego giganta zupełnie się nie przyjęło.
Choć Google w grudniu i styczniu udostępniło kilka aktualizacji, które miały usprawnić działanie Google Allo i podnieść jego funkcjonalność, to użytkownicy smartfonów z Androidem nadal nie chcieli go używać.
Wprawdzie we wrześniu zeszłego roku, zaraz po premierze aplikacji, Google pochwaliło się, że pobrano ją 5 mln razy, to osiągnięcie kolejnych 5 mln zabrało jej już trzy miesiące. I to było w zasadzie wszystko co dało się uzyskać, gdyż użytkownicy nie chcą narzędzia, które ma bardzo ograniczone funkcje, a największą jego wadą jest brak obsługi SMS’ów.
Najnowszy raport AppAnnie pokazuje więc, że Google Allo wypadło już z zestawienia 500 najchętniej pobieranych aplikacji pod Androida.
Źródło: Phonearena.com
Technogadżet w liczbach