Problemy z łącznością LTE w Apple Watch 3
Recenzenci najnowszego zegarka Apple Watch 3, zgłaszają problemy z łącznością. Połączenie z siecią WiFi blokuje możliwość korzystania z LTE.
Jutro odbędzie się oficjalna premiera Apple Watch 3, najnowszej generacji najpopularniejszego smarwatcha na rynku. Tymczasem recenzenci, którzy dostali już do testów egzemplarze przedpremierowe, zgłaszają problem z łącznością LTE.
LTE ma być największym atutem nowego zegarka, pozwalając jego właścicielom korzystać z internetowej sieci bez pośrednictwa iPhone’a. Jeden z recenzentów twierdzi jednak, że funkcja nie działa tak jak powinna. Gdy sprzęt podłączy się bowiem do nieznanej sieci WiFi, nie można wówczas korzystać z komórkowego połączenia.
Apple wymieniło mu egzemplarz zegarka na nowy, ale problem pozostał. Najwyraźniej nie jest to więc wada sprzętowa lecz problem związany z oprogramowaniem. Producent obiecał, że przyjrzy się tej kwestii i znajdzie rozwiązanie.
Miejmy więc nadzieję, że gdy jutro klienci ruszą do sklepów po nowy zegarek, błąd zostanie już usunięty.
Źródło: Theverge.com
Technogadżet w liczbach