Problemy z łącznością LTE w Apple Watch 3

Recenzenci najnowszego zegarka Apple Watch 3, zgłaszają problemy z łącznością. Połączenie z siecią WiFi blokuje możliwość korzystania z LTE.

Jutro odbędzie się oficjalna premiera Apple Watch 3, najnowszej generacji najpopularniejszego smarwatcha na rynku. Tymczasem recenzenci, którzy dostali już do testów egzemplarze przedpremierowe, zgłaszają problem z łącznością LTE.

LTE ma być największym atutem nowego zegarka, pozwalając jego właścicielom korzystać z internetowej sieci bez pośrednictwa iPhone’a. Jeden z recenzentów twierdzi jednak, że funkcja nie działa tak jak powinna. Gdy sprzęt podłączy się bowiem do nieznanej sieci WiFi, nie można wówczas korzystać z komórkowego połączenia.

Apple wymieniło mu egzemplarz zegarka na nowy, ale problem pozostał. Najwyraźniej nie jest to więc wada sprzętowa lecz problem związany z oprogramowaniem. Producent obiecał, że przyjrzy się tej kwestii i znajdzie rozwiązanie.

Miejmy więc nadzieję, że gdy jutro klienci ruszą do sklepów po nowy zegarek, błąd zostanie już usunięty.

Apple Watch 3

Źródło: Theverge.com

You may also like...