Problemy Samsunga Galaxy S9 z systemem Samsung Pay
Choć Samsung Galaxy S9 trafił właśnie do sprzedaży, to jego pierwsi użytkownicy już zgłaszają problemy. Dotyczą one funkcjonowania systemu mobilnych płatności Samsung Pay.
Praktycznie każda elektronika użytkowa wprowadzana obecnie na rynek, cierpi na mniejsze lub większe problemy i nie są od nich wolne również smartfony. Dotyczą one także najnowszych modeli, w tym wprowadzonego do sprzedaży Samsunga Galaxy S9.
Posiadacze flagowca Samsunga zgłaszają kłopoty z funkcjonowaniem usługi Samsung Pay. Twierdzą bowiem, że system mobilnych płatności nie chce działać z ich świeżo zakupionym smartfonem. Producent na razie nie zabrał głosu w tej sprawie, więc nie wiadomo dokładnie co jest przyczyną kłopotów z działaniem. Użytkownicy próbujący dokonać zapłaty przy pomocy aplikacji, dostają jedynie komunikat, że ich urządzenie nie jest przez nią wspierane.
Wprawdzie po instalacji tej aplikacji ze sklepu Galaxy App, komunikat o kompatybilności znika, ale problemów to nie rozwiązuje. Wyskakuje bowiem okienko o dostępności nowej aktualizacji, a po udzieleniu zgody na jej instalację, użytkownik odsyłany jest do ekranu głównego.
Jeśli ktoś używał Samsung Pay do codziennych płatności, to faktycznie może być zdenerwowany problemami z działaniem usługi. Należy więc cierpliwie czekać, aż inżynierowie Samsunga zdiagnozują problem, a następnie przygotują i wypuszczą odpowiednią aktualizację. Nie wiadomo ile czasu im to zajmie, ale należy mieć nadzieję, że producent szybko się z tym uwinie.
Źródło: Reddit.com
Technogadżet w liczbach