Problemy z nawigacją GPS w Galaxy S22 Ultra wpływają na działanie aplikacji
Od kilku tygodni użytkownicy Samsunga Galaxy S22 Ultra zgłaszają problem z nawigacją GPS. Powoduje to kłopoty z działaniem aplikacji i usług wykorzystujących system lokalizacji.
Najnowszy Samsung Galaxy S22 Ultra dostępny w tych sklepach, sprzedaje się całkiem nieźle. Nie da się jednak powiedzieć o nim, że jest to sprzęt całkowicie pozbawiony wad. Użytkownicy europejskiego wariantu od kilku tygodni borykają się bowiem z problemem dotyczącym nawigacji GPS, którego rozwiązania wciąż nie ma.
Użytkownicy twierdzą, że smartfon ma nie chce łączyć się z satelitami systemu GPS, co utrudnia korzystanie z aplikacji i usług używających lokalizacji. Problem pojawił się ponad cztery tygodnie temu, a pierwsze wzmianki na jego temat znalazły się na europejskim forum Samsunga. Producent wprawdzie przyznał, że problem istnieje lecz na razie nie ma żadnego skutecznego rozwiązania. Firma ponoć pracuje nad poprawką, ale nie jest jeszcze w stanie podać nawet przybliżonego terminu jej udostępnienia. Użytkownicy muszą więc uzbroić się w cierpliwość, gdyż trzeba będzie zapewne poczekać co najmniej kilka tygodni na łatkę rozwiązującą problem.
Użytkownicy sami próbują znaleźć metodę naprawy buga, lecz niestety bez żadnego efektu. Co gorsza, niektórzy właściciele smartfona twierdzą, że nie są też w stanie podłączyć do smartfona urządzeń korzystających z połączenia Blueooth.
Dobra wiadomość jest taka, że problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy Galaxy S22 Ultra, lecz jedynie niewielkiego ich procenta. Jest więc mała szansa na to, że doświadczycie go w swoim telefonie.
Niestety nie jest to jedyna wada tego modelu. W zeszłym miesiącu informowałem o problemach z wyświetlaczem, na którym pojawiał się pasek. Producentowi udało się jednak rozwiązać go za pomocą jednej z ostatnich aktualizacji.
Technogadżet w liczbach