Ruch na serwerach Pokemon GO był większy od oczekiwanego

Po kilku tygodniach od premiery Pokemon GO dowiedzieliśmy się, że produkcja Niantic Labs znacznie przekroczyła prognozy dotyczące ruchu na serwerach gry. I to nie kilkukrotnie, lecz aż 50 razy.

Niantic Labs wprowadzając na rynek Pokemon GO, rzecz jasna spodziewało się dużego ruchu na serwerach, lecz rzeczywistość przekroczyła najśmielsze oczekiwania. Po debiucie błyskawicznie wzrósł on do takiego poziomu, że musiano na jakiś czas wyłączyć serwery i wstrzymać premierę w innych krajach.



Teraz dowiadujemy się jak bardzo duży był to ruch. W przypadku Australii oraz Nowej Zelandii, już po 15 minutach osiągnął założenia producentów gry. Twórca liczył, że być może będzie on około 5-krotnie wyższy od oczekiwanego. Tymczasem okazał się 50-krotnie wyższy.

Wprawdzie popularność Pokemon GO zaczyna obecnie maleś i tytuł jakiś czas temu spadł z pierwszego miejsca zestawienia najchętniej kupowanych gier w App Store, zaś przychody producentów zmalały o 80 %, ale twórcy swoje już na grze zarobili.

Źródło: Googleblog.com



You may also like...