TikTok wchodzi w biznes restauracyjny; dostarczy posiłek bezpośrednio do domu
TikTok przygotowuje się do wkroczenia w biznes restauracyjny. Od marca pod marką TikTok Kitchen dostarczy smaczny posiłek bezpośrednio do domu klienta mieszkającego w USA.
Wiele osób szukających pomysłu na smaczny posiłek dla całej rodziny, sięga po aplikację TikTok. Wiele osób prezentuje tam własne programy kulinarne, uczące jak przygotowywać różne dania. Chińska firma zaczyna coraz poważniej traktować ten temat, ponieważ planuje wejść w biznes restauracyjny. Wspólnie z Virtual Dining Concepts i Grubhub powołano do życia markę TikTok Kitchen, która będzie dostarczać posiłki na wynos.
Chińska firma planuje początkowo uruchomić w USA 300 lokali, które już od marca będą realizowały zamówienia klientów. Do końca przyszłego roku plan zakłada jednak zwiększenie ich liczby do 1000.
Na początku w menu znajdą się najpopularniejsze dania z aplikacji TokTok, takie jak pieczony makaron feta, burgery, żeberka, a także chipsy makaronowe. Największe zainteresowanie wzbudza szczególnie pieczona feta, która w tym roku zyskała ogromną popularność. Według koncernu Google w 2021 roku było to najczęściej wyszukiwane danie w internecie. Oczywiście menu będzie się stopniowo powiększało, gdyż co kwartał mają pojawiać się nowe pozycje.
Co ciekawe, autorzy najciekawszych przepisów, które dostaną się do TikTok Kitchen, prawdopodobnie otrzymają jakieś wynagrodzenie. Powinno ich to zachęcić do wymyślania nowych potraw. Niestety na razie oferta będzie ograniczona jedynie do Stanów Zjednoczonych, ale może w przyszłości obejmie swym zasięgiem także inne kraje.
Technogadżet w liczbach