Twitter pozwala kupić kawę przyjacielowi

Twitter to niezwykle popularna platforma mikro-blogowa, która do tej pory skupiała się jedynie na komunikacji pomiędzy użytkownikami. Jednak jej najnowszy pomysł wykracza nieco poza ramy funkcjonowania tej usługi.

Twitter nawiązał właśnie współpracę ze Starbucksem i uruchomił wspólnie program o nazwie Tweet-a-Coffee. Jest to nowa idea, umożliwiająca wykorzystanie tej platformy, by podarować naszemu przyjacielowi świeżą kawę.

Użytkownicy Twittera, zachodząc do Starbucksa mogą za 5 dolarów kupić kartę podarunkową. Następnie należy zsynchronizować konto Starbucksa z kontem na Twitterze i wówczas możemy wysłać taką kartę każdemu, komu zechcemy. Dodatkowo, Starbucks pierwszym 100,000 klientów, którzy połączą swe konta z kartą Visa, oferuje kolejne 5 dolarów, jeśli tylko zaćwierkają do kogoś o kawie.

Warto przypomnieć, że w 2011 roku Starbucks uruchomił podobny program wspólnie z Facebookiem. Widocznie cieszył się dużym zainteresowaniem, bo teraz to samo pojawiło się na Twitterze.

Źródło: Twitter.com

You may also like...