Twitter wprowadza do aplikacji funkcje zakupowe

Twitter testuje w swej aplikacji nowe funkcje zakupowe. Dzięki nim użytkownik portalu będzie mógł zakupić produkty prezentowane na jego łamach.

Twitter od bardzo dawna szukał sposobu na monetyzację portalu, który przyniesie mu zyski. Wygląda na to, że właśnie go znalazł i być może niebawem zaoferuje swym użytkownikom. Wzorem innych mediów społecznościowych, serwis zamierza wprowadzić nową funkcję zakupową, umożliwiającą łatwe nabywanie prezentowanych produktów.

Portal testuje sposoby wykorzystania organicznych tweetów do celów e-handlu. Różniłoby się to od zwykłych reklam tym, że to twórcy będą kierować narrację i ruch do dowolnego sklepu, z którego korzystają.

Na poniższym screenshocie możecie zobaczyć przykład takiego wpisu, wzbogaconego o duży przycisk “Shop”, umieszczony pod jego treścią. Karta zawiera również nazwę sklepu oraz samego produktu, a także jego cenę. Dzięki temu gdy użytkownikowi portalu wpadnie coś w oko, będzie mógł szybko udać się do sklepu oferującego interesujący go produkt. Dobre jest to, że od razu może sprawdzić również ile kosztuje, aby niepotrzebnie nie tracić czasu.

Implementacja funkcji jest wciąż na bardzo wczesnym etapie, więc może ją testować tylko niewielka liczba użytkowników. Portal na razie eksperymentuje z zakupami, szukając najlepszego sposobu na oferowanie klientom produktów. Minie więc jeszcze sporo czasu zanim udostępni ją dla wszystkich.

Nie jest to jedyna nowość, jaką portal stworzył. Kilka dni temu serwis udostępnił funkcję “Super Follow”, za 4,99 dolarów miesięcznie gwarantującą dostęp do ekskluzywnych treści obserwowanych osób. W ramach abonamentu użytkownicy mogą liczyć na specjalne odznaki, prywatne newslettery, ekskluzywne treści na linii czasu itp.

Twitter

Źródło

You may also like...