Wednesday dogania popularnością Squid Game i Stranger Things

“Wednesday” błyskawicznie zdobywa popularność na platformie Netflix. W ciągu niecałego miesiąca stał się drugim najchętniej oglądanym serialem, uzyskując 1,02 mld obejrzanych godzin.

Netflix nie jest może platformą dostarczającą widzom treści o najwyższej jakości, ale w jej ofercie znaleźć można kilka ciekawych produkcji. Jedną z najnowszych propozycji platformy, która w błyskawicznym tempie zdobywa popularność jest serial “Wednesday” , będący spin-offem “Rodziny Adamsów” .

Produkcja zadebiutowała na Netfliksie zaledwie 16 listopada. Mimo to pod względem popularności już udało się osiągnąć poziom największych hitów, jakimi są “Stranger Things” oraz “Squid Game” . W ciągu zaledwie trzech tygodni od premiery, serial streamowano w 150 mln gospodarstw domowych, co dało łącznie 1,02 mld obejrzanych godzin. Oznacza to, że aktualnie jest drugim najpopularniejszym serialem anglojęzycznym dostępnym na tej platformie.

Wyprzedził pod tym względem “Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story,”, serial biograficzny z udziałem aktora “American Horror Story”. Do niedawna to właśnie do niego należała palma pierwszeństwa. W ciągu 28 dni od premiery, uzyskał 856,2 mln obejrzanych godzin. “Wednesday” na osiągnięcie tego samego wyniku potrzebował jedynie 21 dni, natomiast po 60 dniach przekroczył 1 mld obejrzanych godzin.

Co ciekawe, serial spowodował również wzrost popularności utworu “Goo Goo Muck” nagranego przez The Cramps. Piosenka na Spotify ma już ponad 16 mln odtworzeń.

Dla Netflixa jest to niewątpliwie duże osiągnięcie. Na początku bieżącego roku platforma borykała się bowiem ze stratą subskrybentów, których odeszło ponad milion. Na szczęście w trzecim kwartale zyskała 2,41 mln nowych użytkowników, więc wygląda na to, że przyszłość serwisu rysuje się w jasnych barwach.

Wednesday
Źródło: Netflix

Źródło

You may also like...