WhatsApp zmienia się w narzędzie zakupowe
Popularny komunikator WhatsApp otrzymał nową funkcję opracowaną dla przedsiębiorców. Dzięki niej, klienci mogą za jego pośrednictwem przeglądać oferowane produkty.
WhatsApp początkowo pełniło funkcję mobilnego komunikatora, zapewniającego łatwy kontakt z przyjaciółmi oraz rodziną. Szybko rosnąca liczba użytkowników tej aplikacji sprawiła jednak, że aplikacja wzbudziła zainteresowanie przedsiębiorców.
Wielu z nich bardzo szybko zaczęło go wykorzystywać jako narzędzie służące do komunikacji ze swymi klientami. Twórcy widząc zainteresowanie firm, postanowili pomóc im w prowadzeniu biznesu, oferując kolejne przydatne im funkcje. Jedna z najnowszych nazywa się Catalogs i umożliwia konsumentom przeglądanie asortymentu produktów oferowanych przez firmę.
Nowa funkcja może być niezwykle pomocna dla firm mających duży asortyment towarów. Dzięki niej, właściciel firmy nie będzie już musiał wysłać każdemu potencjalnemu klientowi cennika oraz zdjęć produktów. Konsument za pośrednictwem komunikatora sam uzyska dostęp do interesujących go informacji. Wystarczy, że przedsiębiorca stworzy katalog z cenami.
Na tę chwilę dostępność nowej funkcji jest ograniczona tylko do kilku rynków. Mogą z niej korzystać mieszkańcy Brazylii, Niemiec, Indii, Indonezji, Meksyku, USA i Wielkiej Brytanii. WhatsApp zapewnia jednak swych użytkowników, że nowa opcja niebawem pojawi się także w innych rejonach świata.
Technogadżet w liczbach