Bug w iTunes kasuje utwory użytkownika

Duże firmy zatrudniają wielu specjalistów, więc teoretycznie ich produkty lub usługi powinny być całkowicie wolne od wad. Prawda jest tymczasem zupełnie inna, a przykładem tego jest koncern Apple, który znowu utrudnia życie użytkownikom własnego sprzętu.

Kilka dni temu programista James Pinkstone odkrył, że jego utwory umieszczone w Apple Music oraz iTunes, zaczęły bez powodu znikać. Łącznie skasowanych zostało ponad 122 GB plików muzycznych, co rzecz jasna mocno programistę zdenerwowało. Tym bardziej że, nie jest to pierwszy przypadek niewłaściwego funkcjonowania Apple Music.



Szybko okazało się, że Pinkstone nie jest jedynym poszkodowanym w wyniku błędnie funkcjonowania flagowych usług koncernu Apple i takich osób zaczęło przybywać. Apple wydało więc oficjalne oświadczenie, w którym przyznaje, że problemy faktycznie mają miejsce i zapewniło, że pracuje już nad poprawką, która powinna je całkowicie zlikwidować.

Apple twierdzi, że istotnie niewielka część użytkowników mogła doświadczyć skasowania ich plików muzycznych bez pozwolenia i choć firmie nie udało się odtworzyć samego błędu to zapewnia, że już w przyszłym tygodniu problem powinien zniknąć.

Użytkownicy iPhone’ów będą rzecz jasna sami musieli przywrócić swe biblioteki, co w przypadku osób takich jak Pinkstone, może chwilę zająć.

Źródło: Imore.com



You may also like...