Chińczycy podrabiają nawet plakaty filmowe
Sądzicie, że tylko polscy producenci filmowy potrafią kopiować projekty zachodnich plakatów i dopasowywać do własnych filmów, jak w przypadku pseudo-komedii Weekend, której plakat jest kopią plakatu Snatcha? Chińczycy są w tym lepsi.
Kilka tygodni temu prezentowałem chińskie podróbki filmów DVD, ale to nie jest ich jedyne dokonanie. Mieszkańcy Państwa Środka potrafią o wiele więcej i są w stanie podrabiać nawet kinowe filmy, promując je plakatami będącymi niemal wiernymi kopiami plakatów amerykańskich dzieł.
Te plakaty nie promują bynajmniej amerykańskich hitów, lecz całkowicie inne filmy, których większość zapewne nie jest nawet znana poza granicami Chin. Widać, że Chińczycy nie lubią się wysilać, tylko jeśli mogą, to kopiują oszczędzając w ten sposób sporo pracy.
Źródło: Chinadaily.com
Technogadżet w liczbach