Odzieżowa marka pokazała młodzieżowy smartwatch
Firma Diesel znana z produkcji odzieży, na targach IFA pokazała swój najnowszy smartwatch. Produkt nazywa się Diesel Full Guard 2.5 i prezentuje się bardzo agresywnie.
Diesel to nie tylko ubrania. Firma już od lat oferuje firmowe zegarki, a teraz postanowiła wzbogacić ich ofertę o nowy smartwatch. Podczas trwających w Berlinie targów IFA, zaprezentowała produkt o nazwie Diesel Full Guard 2.5.
Jest to zegarek dla osób aktywnych, wyposażony w nowocześnie zaprojektowaną kopertę o wymiarach 47 x 56 mm. Zegarek jest dość spory i prezentuje się całkiem ładnie, choć oczywiście to kwestia gustu. Dlatego aby trafić w gusta szerszej rzeszy odbiorców, producent przygotował aż cztery różne warianty sprzętu. Jest więc stalowa koperta w kolorze gunmetal z 3-ogniowową bransoletą. Jest również czarna, stalowa koperta z czarnym silikonowym paskiem. Mamy też do wyboru stalową kopertę gunmetal wraz z brązowym paskiem. Ostatnim wariantem jest stalowa koperta z czarnym skórzanym paskiem.
Każdy wariant oferuje naturalnie identyczną specyfikację techniczną. Wyposażono go więc w okrągły ekran, GPS, 4 GB pamięci użytkowej oraz baterię wystarczającą według producenta na maksymalnie 2 dni działania. Smartwatch jest rzecz jasna wodoszczelny, a jego systemem operacyjnym jest Wear OS.
Diesel Full Guard 2.5 w sprzedaży pojawi się w październiku. Ceny poszczególnych wariantów mają wynieść od 325 do 400 dolarów.
Źródło: Slashgear.com
Technogadżet w liczbach