Facebook szykuje się na wideo reklamy
Największy portal społecznościowy nadal ma problemy z zarabianiem na reklamach, więc wymyślił sobie, że najlepszym pomysłem na maksymalizację zysków, będą wideo reklamy.
Media donoszą, iż Facebook prowadzi obecnie rozmowy z różnymi agencjami reklamowymi w sprawie partnerów do nowej usługi wideo reklam, którą chce uruchomić na przełomie czerwca i lipca.
Nieoficjalnie mówi się, że takie reklamy będą się pojawiały w aktualnościach na naszej ścianie i mają się odtwarzać w ilości co najmniej 3 dziennie. Facebook liczy na to, że nowy system może stać się prawdziwą żyłą złota i przynosić nawet 4 miliony dolarów zysku dziennie.
Dla portalu społecznościowego, to z pewnością znakomita wiadomość. Użytkownicy raczej mniej się z tego faktu ucieszą, tym bardziej jeśli będą dyskretnie siedzieć na Facebooku w szkole (co robi mnóstwo osób), a tu nagle z rykiem odezwie się im reklama.
Źródło: Theverge.com
Technogadżet w liczbach