Gears Of War 4 dostosowane do pecetów

Konwersje konsolowych tytułów na pecety, nie zawsze wychodzą dobrze, gdyż programiści nie są w stanie wykorzystać pełni możliwości komputerów osobistych, czego przykładem jest średnio udane Quantum Break. Twórcy nadchodzącej gry Gears Of War 4 zapewniają, że teraz będzie inaczej.

Każdy gracz doskonale wie, że studia przenoszące gry z Xboxa One na komputery osobiste idą po linii najmniejszego oporu i nie wysilają się specjalnie, by wykorzystać potencjał drzemiący w procesorach i kartach gtaficznych do poprawy płynności, czy też podrasowania szat graficznych.



W efekcie wychodzi mało udana konwersja czego dobitnym przykładem jest konwersja gry Quantum Break stworzonej dla Microsoftu przez Remedy Enertainment, która na pecety pojawiła się na początku kwietnia.

Studio The Coalition odpowiedzialne za Gears Of War 4 zapewnia, że w przypadku nowej odsłony tej znanej serii, podobny błąd nie zostanie powtórzony. Deweloper obiecuje, że pecetowa wersja zostanie wyposażona w lepszą grafikę z dynamiczną rozdzielczością, zaś sama gra w pełni wykorzysta moc najnowszych procesorów, co pozwoli zwiększyć płynność wyświetlanego obrazu oraz rozdzielczość tekstur.

Dodatkowo gracze mogą liczyć na pełne sterowanie z myszki i klawiatury, a także tryb benchmarka, który pozwoli im ocenić czy ich sprzęt nadaje się do tej strzelanki. Przypomnę jeszcze, że Gears Of War 4 zadebiutuje na pecety oraz Xboxa One już 11 października tego roku.

Źródło: Eurogamer.net



You may also like...