Nowa funkcja Instagrama uławi sprzedaż produktów poprzez aplikację
Instagram zapowiedział nowe partnerstwo z PayPalem, które spodoba się przedsiębiorcom. Instagram Checkout pozwoli robić zakupy bezpośrednio z aplikacji, płacąc za nie w wygodny sposób.
Znany portal Instagram już od dawna nie jest wyłącznie portalem społecznościowym, adresowanym do zwykłych użytkowników. Obecnie stał się platformą wykorzystywana głównie przez przedsiębiorców do promowania i sprzedaży swych produktów. Firma doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wprowadza kolejne narzędzia ułatwiające prowadzenie biznesu.
Najnowszą propozycją jest funkcja Instagram Checkout, stworzona dzięki nowej umowie z PayPalem. Wspomniana opcja umożliwi użytkownikom portalu wygodne kupowanie oferowanych produktów bezpośrednio z poziomu aplikacji. Użytkownik nie musi więc uruchamiać internetowej przeglądarki, zaś należność może uregulować za pomocą systemu płatności. Funkcja umożliwi także zapamiętanie danych płatności, by w przypadku ponownych zakupów nie trzeba było ich ponownie wpisywać.
Dodatkowo aplikacja nie tylko dostarczy informacji o statusie zamówienia i dacie dostawy, ale pozwoli też anulować zamówienie, ułatwi zwrot produktu itp.
Na początku Instagram Checkout wystartuje w Stanach Zjednoczonych, a klienci będą mogli za pomocą nowej funkcji robić zakupy w wielu firmowych sklepach. Współpracę z nową funkcją zadeklarowały już takie marki jak Adidas, Burberry, Prada, Nike oraz parę innych.
Oczywiście jeśli nie mamy na swym koncie w PayPal’u odpowiedniej kwoty, płatności będzie można dokonać kartą kredytową. Funkcja wspiera karty Visa, Mastercard, American Express i Discover.
Źródło: Instagram.com
Technogadżet w liczbach