Instagram wprowadza nowe funkcje. Ułatwią sprzedaż produktów

Instagram wprowadza kilka nowych funkcji, ułatwiających firmom prowadzenie biznesu. Dzięki nim, użytkownicy uzyskają łatwiejszy dostęp do promowanych produktów.

Choć Instagram w założeniach miał być kolejnym serwisem społecznosciowym, służącym ludziom do udostępniania zdjęć z wakacji, to szybko stał się platformą marketingową. Firmy z całego świata bardzo chętnie wykorzystują dużą popularność tego serwisu, używając go do promowania własnych produktów. Dotąd nie było to jednak łatwe zadanie. Portal nie oferował bowiem zbyt wielu narzędzi przeznaczonych konkretnie dla przedsiębiorców.

Teraz się to zmieniło, ponieważ doszło właśnie kilka nowych opcji stworzonych z myślą właśnie o firmach. Dzięki nim, użytkownicy teraz zyskali łatwiejszy dostęp do oferowanych przez nich produktów. Jedną z nowości jest funkcja kolekcji, umożliwiająca zapisywanie linków prowadzących do promowanych towarów. Linki rejestrowane są w specjalnej sekcji zakupów, więc użytkownik ma do nich w każdej chwili wygodny dostęp.

Kolejną z wprowadzonych nowości są specjalne handlowe tagi, przeznaczone do umieszczania w postach wideo. Przy ich pomocy firmy mogą umieszczać w tego typu treściach linki, prowadzące do konkretnych produktów. Użytkownikom nowa funkcja może wydawać się znajoma i mają rację. To dlatego, że kilka miesięcy temu portal wprowadził ją dla zdjęć. Oznaczenie ich specjalnymi tagami ułatwia potem zakup takiego towaru.

Ostatnią z oferowanych zmian, to przeprojektowana zakładka zakupów, przeznaczona do biznesowych profili. Nowy desing umożliwia użytkownikom szybkie podejrzenie wszystkich produktów promowanych w postach danego profilu. Obecnie ta funkcja poddawana jest testom i zostanie wprowadzona do użytku w niedalekiej przyszłości.

Instagram ma nadzieję, że nowe opcje przydadzą się przedsiębiorcom, którzy chętnej będą wykorzystywać portal do promocji swych produktów.

Instagram

Źródło: Instagram-press.com

You may also like...