Apple tnie cenę nowego iPada Pro. Tablet kupimy o 200 dolarów taniej
Apple ogłosiło znaczną obniżkę najdroższych wariantów najnowszego tabletu iPad Pro. Produkt w wersji 11-calowej oraz 12,9-calowej dostaniemy za 200 dolarów mniej.
Rynek tabletów, podobne jak w przypadku smartwatchy, zdominowany jest przez koncern Apple. Klienci marki kupują nie tylko standardowe modele przeznaczone do domowego użytku, ale również wersje biznesowe, czyli model iPad Pro. W tym segmencie rynku konkurencja jednak nie śpi i największym zagrożeniem dla firmy z Cuperino jest Microsoft ze swą rodziną Surface. Amerykański koncern postanowił więc walczyć z rywalami za pomocą znanej obniżki cen swych produktów. W ten sposób chce zachęcić konsumentów do wyboru właśnie jego tabletu.
Zmiana ceny dotyczy najdroższego wariantu sprzętu, wyposażonego w 1 TB dysk. Ten model w wersji z 11-calowym ekranem możemy obecnie kupić za 1549 dolarów, czyli 200 dolarów mniej niż dotychczas. O tyle samo staniał także wariant z 12,9″ ekranem, który obecnie wyceniono na 1749 dolarów. Niestety cięcia cen objęły tylko najdroższe wersje, gdyż standardowe modele nadal kosztują odpowiednio 799 i 999 dolarów.
Nowy iPad Pro jest pierwszym jak dotąd tabletem amerykańskiej firmy, pozbawionym przycisku Home. Nie posiada również technologii Touch ID, czyli sensora odcisków palców, wkomponowanego w przycisk Home. Producent zastąpił bowiem to rozwiązanie systemem rozpoznawania twarzy Face ID, doskonale znanym z iPhone’ów.
Technogadżet w liczbach