Lotniskowce przypłyną w drugim teście World of Warships!
Wargaming ma przyjemność ogłosić szczegóły drugich testów weekendowych do oczekiwanej gry World of Warships. Trwające trzy dni wydarzenie nazwane „Wings Over the Water” rozpoczyna się 23 stycznia (piątek), potrwa do 25 stycznia (niedziela) i zabierze graczy na piękne oraz niebezpieczne morza w walce o dominację.
“Pierwsze testy okazały się dużym sukcesem,” powiedział Daniil Volkov, dyrektor rozwoju World of Warships. „Najważniejszym oczekiwaniem społeczności była możliwość zagrania czwartą klasą okrętów – lotniskowcami. Teraz oddajemy je w Wasze ręce. Unikatowy, zbliżony do strategii RTS sposób gry wraz z drzewkami rozwoju aż do 10 poziomu, możliwość formowania się graczy w dywizje to główne, ale nie jedyne nowości, jakie czekają na Was w drugim teście.”
Wraz z przedstawieniem lotniskowców, czyli czwartej klasy jednostek w World of Warships, gracze mogą przetestować również zabójczo dynamiczne niszczyciele, dobre na każdą okazję krążowniki oraz dysponujące potężną siłą ognia okręty bojowe. Lotniskowce to unikatowe podejście do rozgrywki oferujące rozgrywkę zbliżoną do RTS (strategii czasu rzeczywistego), które to, między innymi, są w stanie wysłać na pole walki trzy typy drużyn samolotów – bombowce, myśliwce oraz bombowce z torpedami.
W weekendowym teście dostępne będą jednostki aż do 10 poziomu, a testujący gracze odkryją kultowe amerykańskie i japońskie okręty, wliczając w to na przykład Nagato, Yamato czy Shimakaze po stronie „kraju kwitnącej wiśni”, jak również Pensacola i Fletchera dla U.S.A. Ponadto, każda jednostka będzie posiadała własną załogę z wieloma umiejętnościami do rozwijania, jak również wyposażenie dodatkowe i materiały eksploatacyjne do wykorzystania. Bez wątpienia, interesującą sprawą będzie również możliwość grania się ze znajomymi w dwu osobowych dywizjach i wspólne sprawdzenie umiejętności przeciwko graczom z całego świata. Więcej informacji o drugim teście World of Warships i samej grze znajdziecie tutaj.
Źródło: Wargaming.net
Technogadżet w liczbach