Macy’s sprzedaje meble w rzeczywistości wirtualnej
Technologia rzeczywistości wirtualnej coraz bardziej pomaga nam rozbić zakupy online. Wykorzystuje ją również amerykańska sieć Macy’s, która za pomocą aplikacji mobilnej planuje sprzedawać meble.
Pisałem niedawno, że szwedzki koncern IKEA wykorzystuje technologię rzeczywistości rozszerzonej do sprzedaży mebli. Z podobnego rozwiązania zamierza skorzystać również amerykańska sieć Macy’s, która planuje skorzystać z rzeczywistości wirtualnej. Technologia VR już od lata znajdzie zastosowanie w 50 sklepach tej sieci.
Dzięki VR, klient będzie mógł znacznie dokładniej obejrzeć interesujące go meble. Klienci mogli też używać laptopów, by sprawdzić jak dane produkty prezentują się w pomieszczeniu. A także dowolnie je przesuwać, dopasowując do reszty wystroju salonu lub sypialni.
Zarząd Macy’s liczy na to, że nowa technologia pozwoli znacznie zwiększyć sprzedaż mebli. Co ważne, obniży też koszty działalności, gdyż sieć nie będzie już musiała wynajmować dużych powierzchni handlowych celem prezentowania swej oferty. Zapewni to również wygodę samym klientom, którzy bez ruszania się z fotela będą mogli zakupić meble do swego domu.
Źródło: Ubergizmo.com
Może jakis szerszy opis, zdjęcia jak wygląda ta aplikacja, mogą być nawet z googla.
Bo wasze tresci najpierw budzą zainteresowanie a potem są przerywane w samym srodku zainteresowania.
W tym sęk, że nie ma na razie żadnych szczegółów. Dyrektor firmy poinformował o aplikacji podczas odbywającej się w Las Vegas konferencji ShopTalk, ale to byłą tylko krótka wzmianka pośród prezentacji planów firmy. Szczegóły działania poznamy dopiero latem, gdy aplikacja wejdzie do użytku. Można jednak założyć, że będzie funkcjonować podobnie do aplikacji IKEA.