M&M najchętniej wyszukiwaną frazą podczas SuperBowl
Amerykańskie finały rozgrywek ligi NFL, zwane też SuperBowl, to prawdziwy raj dla reklamodawców. Potwierdza to raport przygotowany przez Google.
Ceny kilkudziesięciosekundowych spotów dobijały do setek tysięcy dolarów, ale to zrozumiałe, w końcu reklamy emitowane w przerwie meczu, oglądane są przez setki milionów osób na całym świecie. Skuteczność reklam emitowanych podczas finałów SuperBowl, potwierdza najnowszy raport Google, dotyczący fraz wpisywanych podczas rozgrywek w internetową wyszukiwarkę.
Na pierwszym miejscu znalazły się uwielbiane przez wszystkich M&M’sy, czyli kolorowe drażetki wypełnione czekoladą. Na drugim miejscu znalazła się Beyonce, która dała koncert, tym razem śpiewając na żywo. Na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania, znalazła się także fraza The Ravens, czyli nazwa drużyny, która zwyciężyła ubiegłoroczne finały.
Z kolei w najpopularniejszych wynikach YouTube, znalazła się nowa reklama M&M’sów, Mercedesa, Disney’a promującego film Oz the Great and Powerful, Lincolna, Audi oraz oczywiście popularny utwór Gangnam Style. Poszukiwano także wideo klipów Beyonce oraz Alici Keys.
Źródło: Google.com
Technogadżet w liczbach