Netflix nowy ekran logowania narzędziem promocji treści
Netflix uruchomił kolejny eksperyment, który ma na celu efektywniejsze promowanie własnych produkcji. Jest nim zupełnie nowy ekran logowania, wzbogacony o reklamy treści.
Platforma Netflix szuka nowych pomysłów, które pozwoliłyby podnieść zainteresowanie subskrybentów jej ofertą. W ramach testów rozpoczęto właśnie kolejny eksperyment, który pomoże zrealizować ten pomysł. Rzecznik firmy poinformował, o rozpoczęciu testów zupełnie nowego ekranu logowania.
Ekran logowania dostępny na telewizorach, został obecnie zmieniony. Zamiast czarnego tła, umieszczono na nim planszę, na której znajdują się zdjęcia promujące oryginalne produkcje tej platformy. W ten sposób promowane są takie seriale, jak “Orange is the New Black”, “BoJack Horseman”, “13 Reasons Why” oraz wiele innych. Nie są to jednak żadne personalizowane sugestie, lecz ogólne reklamy, więc nie mają nic wspólnego z tym co akurat oglądamy. Za każdym powrotem do ekranu logowania materiały się zmieniają, więc nie widzimy wciąż tego samego.
Obecnie jest to tylko eksperyment o ograniczonym zasięgu, a jego zadaniem jest nakłonić widzów do oglądania własnych produkcji platformy. Nie wiadomo jednak czy firma zdecyduje się wprowadzić tę opcję na stałe.
Źródło: Techcrunch.com
Technogadżet w liczbach