Nexus 10 nie jest rynkowym hitem

Google sądziło, że skoro Nexus 7 sprzedaje się znakomicie i należy do niego spora część amerykańskiego rynku tabletów, to podobny sukces uda się odnieść również z Nexusem 10. Niestety przeliczyło się.

Z prognoz specjalistów rynkowych wynika, że Nexus 10 cieszy się raczej małym zainteresowaniem konsumentów. Szacuje się, że dotychczas sprzedano pomiędzy 680 tysięcy, a milionem sztuk, co plasuje tablet raczej na szarym końcu, nawet za mało popularnym Surface oferowanym przez Microsoft.

Co może być przyczyną słabego zainteresowania tym tabletem? Trudno to stwierdzić, ale możliwe, że chodzi o rozdzielczość ekranu, gdyż niewiele jest aplikacji, które w pełni ją wykorzystają. A może po prostu ludzie wolą iPada, który tylko w drugiej połowie ubiegłego roku znalazł 36,9 miliona nabywców.

Źródło: Ben-evans.com

You may also like...