Origin PC uruchomił nowa platformę wsparcia technicznego
Nic tak nie irytuje konsumenta, jak brak wsparcia technicznego, dla produktu, który właśnie zakupił. Dlatego firma Origin PC, zajmująca się sprzedażą wydajnych pecetów dla graczy, uruchomiła właśnie nową platformę wsparcia.
Platforma nazywa się Nexus i działa w oparciu o narzędzie Xfire. Specjalny klient Nexusa, pozwala konsumentom porozmawiać w czasie rzeczywistym z technikami i to bez konieczności opuszczania gry. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że pomoc techniczna udzielana jest wyłącznie w godzinach pracy, a więc pomiędzy 9:30 a 17:30, ale dobre i to. Natomiast z całodobowej pomocy technicznej można korzystać za pomocą telefonu lub emaila.
W ramach platformy można uzyskać pomoc w aktualizacji sterowników do kart graficznych, a także otrzymać szybką odpowiedź na pytania techniczne, związane z posiadanym komputerem.
To miłe, że istnieją firmy, które tak dbają o swego klienta, bo wielu sprzedawców działa na zasadzie “kupiłeś, to spadaj i nie zawracaj głowy”, zostawiając konsumenta bez żadnej pomocy.
Źródło: Originpc.com
powinno być origin nie orgin w tytule 🙂
No faktycznie zabrakło jednej literki 🙂