Outlook z nowym wyglądem dla Androida oraz iOS
Microsoft chce przebić się na rynku mobilnych klientów poczty elektronicznej. Jego Outlook w wersji na Androida oraz iOS zyskał więc zupełnie nowy wygląd. Firma ma nadzieję, że w ten sposób zachęci użytkowników do korzystania z własnego programu.
Gdy mowa o klientach poczty elektronicznej dla urządzeń mobilnych, od razu na myśl przychodzi nam Gmail lub Apple Mail. Są to dwa najpopularniejsze narzędzia do obsługi poczty dostępne na smartfonach.
Nie są to jednak jedyni klienci poczty i oprócz nich jest także Outlook. Niestety jest to narzędzie bardzo niszowe, z którego mało kto korzysta. Microsoft chce to zmienić i zaprezentował więc nową wersję swego klienta, przeznaczoną dla Androida oraz iOS.
Nowa wersja aplikacji została zaadoptowana do popularnego stylu konwersacji oferowanego przez konkurencyjne aplikacje. Wprowadzono do niej także kilka usprawnień. Klikając na przykład na skrzynkę odbiorcą, zostaniemy przekierowani do najnowszych nieczytanych jeszcze emaili. Uproszczono także metodę wysłania odpowiedzi do wszystkich lub poszczególnych uczestników rozmowy.
Nowością w Outlooku jest także wygodniejsza obsługa wielu kont pocztowych. Wprawdzie już wcześniej aplikacja oferowała taką możliwość, lecz przełączanie się pomiędzy nimi nie było zbyt wygodne. Teraz się to zmieniło, gdyż przeprojektowano pasek nawigacyjny. A do tego pojawiły się nowe miejsca dla ważnych folderów, takich jak skrzynka odbiorcza oraz wiadomości robocze.
Nowością jest natomiast usprawniona funkcja wyszukiwania. Pozwala nie tylko znaleźć konkretny email, ale także zawarte w nich informacje, jak godzina odlotu, ludzi, a nawet określone pliki.
Przeprojektowany Outlook jest już dostępny w cyfrowych sklepach obu platform mobilnych.
Źródło: Blogs.office.com
Technogadżet w liczbach