Papaya Mobile dostarcza narzędzia do monetyzacji gier
Niedawno publikowałem wyniki badań, które pokazują, że najwięcej zarabia się nie na sprzedaży aplikacji mobilnych, lecz na zaimplementowanych w nich mikropłatnościach. Dlatego też Papaya Mobile dostarcza narzędzia, które w łatwy sposób pozwolą zmonetyzować gry mobilne.
Narzędzia przeznaczone są specjalnie na chiński rynek, gdzie posiadaczy telefonów komórkowych jest już kilkaset, a więc taka jest liczba potencjalnych klientów, którzy mogą stanowić niezłe źródło zarobku. Narzędzia AppFloodSDK ułatwiają monetyzację gier, ponieważ są zintegrowane z chińskim systemem billingowym. A to oznacza, że zakupy dokonywane za pośrednictwem gier, doliczane są po prostu do rachunku telefonicznego.
A jeśli klient otrzyma łatwą możliwość płacenia, to nie liczy się z pieniędzmi i zaczyna wydawać więcej. Zważywszy na fakt, że China Mobile ma obecnie 700 milionów abonentów, to nowe narzędzie mogą stać się prawdziwą żyłą złota. Co więcej, pozwalają na monetyzację całkowicie na własny rachunek, bez konieczności dołączania do jakiejś sieci społecznościowej dla graczy.
Narzędzia zapewniają też dostęp do sieci reklamowej, pozwalając sprzedawać, kupować lub handlować reklamami i ten system również jest zintegrowany z rachunkami.
Jak donosi PapayaMobile, pierwszą produkcją, która skorzysta z integracji z nowymi narzędziami, będzie nowa wersja gry iBomber na Androida, doskonale znanej posiadaczom urządzeń z systemem iOS.
Źródło: Yahoo.com
Technogadżet w liczbach