Po co kupujemy telewizory SmartTV?

Kupowanie sprzętu, którego możliwości nie jesteśmy w stanie wykorzystać jest nieco pozbawione sensu. A mimo to, tak właśnie z telewizorami SmartTV.

Z najnowszego raportu przygotowanego przez NPD Group wynika, że większość posiadaczy takich odbiorników telewizyjnych, nie wykorzystuje pełni ich możliwości. Według raportu, bardzo niewielka liczba ich posiadaczy, korzysta ze SmartTV do czegoś więcej niż Netflix, czy inne podobnych usług.



Owszem, ponad 60 procent posiadaczy SmartTV korzysta z nich by uzyskać dostęp do usług oferujących filmy na życzenie, lecz niewiele osób korzysta z zainstalowanych na nich aplikacji, dających dostęp m.in. do portali społecznościowych, takich jak Twitter lub Facebook. Jest ich najwyżej 10 procent. Również niewielka część posiadaczy takiego sprzętu, surfuje po internecie. Szacuje się, że może to być najwyżej 5-6 procent.

Ciekawe w takim razie po co kupowane są tego typu odbiorniki, skoro i tak większość ich posiadaczy, używa ich niemal wyłącznie do oglądania kablówki, czy pakietów satelitarnych.

Źródło: Pcmag.com

You may also like...