Problemy ze standardową klawiaturą w Galaxy S
Użytkownicy Galaxy S6 oraz Galaxy S7 i S7 Edge, od kilku dni narzekają na standardową klawiaturę ekranową Samsunga. Aplikacja ma bowiem poważne problemy ze współpracą z podstawowym klientem poczty elektronicznej.
Wprawdzie wielu użytkowników smartfonów z rodziny Galaxy S korzysta z klawiatury SwiftKey, lecz całkiem spora ich liczba pozostaje przy standardowej klawiaturze zapewnianej przez Samsunga. Okazuje się jednak, że w ostatnim czasie, aplikacja nie działa tak dobrze jak powinna.
Od kilku dni użytkownicy Galaxy S6, S7 i S7 Edge narzekają na standardową klawiaturę dostarczaną przez Samsunga, która nie chce właściwie działać w przypadku korzystania z poczty elektronicznej. Na forum witryny Android Central pojawiło się wiele postów od użytkowników, którzy mają problemy z tą aplikacją.
Okazuje się, że klawiatura samodzielnie kasuje litery, zmienia niektóre wyrazy, robi literówki, a dodatkowo wyłącza funkcję automatycznych odstępów, automatycznego zastępowania słów itp. Użytkownicy twierdzą, że próbowali kontaktować się ze wsparciem technicznym Samsunga, a także resetowali ustawienia klawiatury, jednak w niczym to nie pomaga.
Na chwilę obecną nie wiadomo co powoduje niewłaściwe działanie klawiatury, ale dobra wiadomość jest taka, że problem nie jest powszechny i dotyczy na razie niewielkiej liczby osób. Można więc spekulować, że jest to wynik jakiejś aktualizacji po stronie serwerów, która nie została do końca dopracowana.
Źródło: Androidcentral.com
Technogadżet w liczbach