Twórca TikTok testuje własną aplikację muzyczną

Chińska firma ByteDance odpowiedzialna za popularną aplikację TikTok, testuje swój kolejny produkt. Jest nim aplikacja do streamingu muzyki o nazwie Resso, a jej beta testy odbywają się w Indiach oraz Indonezji.

TikTok to aktualnie jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie. W listopadzie bieżącego roku przekroczyła 1,5 mld pobrań ze sklepów App Store i Google Play, stając się trzecią najchętniej pobieraną aplikacją na świecie.

Oczywiście chińska firma ByteDance, która jest odpowiedzialna za jej stworzenie, wcale nie zamierza ograniczać się tylko do jednego produktu. Od pewnego czasu pracuje bowiem nad własną aplikacją muzyczną, która może stać się poważną konkurencją dla Spotify. Szczególnie w przypadku rynków rozwijających się. Aplikacja nazywa się Resso i aktualnie przechodzi beta testy w Indiach oraz Indonezji.

Resso będzie nowym rywalem dla Spotify

Resso

Twórcą aplikacji jest firma Moon Video Inc., a jak na razie oferuje głównie muzykę pochodzącą z indyjskich wytwórni T-Series oraz Times Music. Twórcy pracują jednak nad tym, by do jej oferty dodać także artystów z takich wytwórni jak Universal Music Group oraz Sony Music Entertainment.

Autem nowego produktu jest niewątpliwie minimalizm. Aplikacja ma bardzo prosty, przejrzysty interfejs, który znacznie ułatwia obsługę. Oferuje też rekomendowanych artystów, a także możliwość udostępniania playlist. Nie są to bynajmniej wszystkie jej zalety.

Resso

Aplikacja posiada też bardzo ciekawą funkcję, dzięki której podczas odtwarzania piosenki zobaczymy towarzyszące mu wideo, a także automatycznie przewijany tekst. Dzięki temu użytkownicy będą mogli łatwiej zapoznać się z tekstem piosenek ulubionych artystów. Użytkownicy mogą też wzbogacać piosenki o własne zdjęcia, wideo lub GIF’y. Natomiast playlisty możemy udostępniać na Facebooku, Instagramie, WhatsApp oraz innych tego typu platformach.

Resso

Resso, podobnie jak Spotify dostępne jest w wersji bezpłatnej oraz płatnej. Pierwsza emituje reklamy, natomiast korzystanie z drugiej kosztuje w przeliczeniu 1,68 dolara miesięcznie. Pod względem kosztów nowa platforma jest z pewnością bardziej atrakcyjna od rywali.

Na razie wprawdzie nie oferuje zbyt wielu piosenek, ale to się z pewnością za jakiś czas zmieni.

Źródło

You may also like...