Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia

Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia. Stanowi ona prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android.

Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsung w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android.
Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.

Jak to działa?

W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „Wsparcie” w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „Zdalne Wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu SAMSUNG Apps (lub Sklepu Play) i zainstalować na urządzeniu z systemem Android. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.

Więcej informacji na temat Usługi Zdalnego Wsparcia można znaleźć na tej stronie.

Źródło: havasww.com

You may also like...