Subway wprowadza samoobsługowe kioski

Znana sieć Subway wprowadza do swych lokali nowinkę technologiczną. Są to specjalne kioski samoobsługowe, a także możliwość zapłaty poprzez Apple Pay.

Każdy kto korzystał z oferty sieci Subway wie doskonale, że proces kompletowania posiłku jest dość długi. Pracownik pyta nas bowiem o każdy składnik naszej kanapki, a takie rozwiązanie nie każdemu się podoba.

Szefostwo sieci postanowiło więc wprowadzić do swych lokali nieco nowoczesności w postaci samoobsługowych kiosków. Zamiast pracownika, mamy więc urządzenie z ekranem dotykowym, na którym z cyfrowego menu, samodzielnie wybieramy składniki naszej kanapki.

Po skonfigurowaniu posiłku, możemy za niego zapłacić przy pomocy systemów Apple Pay lub Samsung Pay. Jest to więc całkiem interesująca opcja dla klientów, którzy nie mają zbyt wiele czasu i chcieliby szybko coś zjeść. W ten sposób będą mogli zamówić posiłek, a następnie tylko wpaść po jego odbiór.

Subway testuje nowy pomysł w 12 lokalach w USA, Kanadzie oraz Wielkiej Brytanii. Jeśli pomysł zostanie dobrze przyjęty przez klientów, takie kioski trafią do znacznie większej liczby lokali.

Subway

Źródło: Prnewswire.com

You may also like...