Użytkownicy iPhone’ów wydają najwięcej na aplikacje
Użytkownicy iPhone’ów nie tylko wydają więcej pieniędzy na zakup sprzętu, ale też bardzo chętnie kupują na niego aplikacje. Z najnowszych danych wynika, że wydają na nie więcej pieniędzy niż posiadacze sprzętu z Androidem.
Fani marki Apple to osoby o bardzo skonkretyzowanych wymaganiach. Potrzebują bowiem sprzętu, może nie najnowocześniejszego, ale na pewno niezwykle wygodnego w obsłudze, dzięki dobrze skrojonemu systemowi.
Uwielbiają też kupować na swe smartfony aplikacje i robią to znacznie chętniej od posiadaczy telefonów z Androidem. Tak wynika z najnowszego raportu specjalistów z firmy SensorTower, którzy przygotowali zestawienie wydatków ponoszonych przez użytkowników telefonów na zakup oprogramowania.
Z raportu wynika, że aplikacjami najchętniej kupowanymi przez posiadaczy iPhone’ów są gry mobilne, co akurat nie powinno być dla nikogo zaskoczeniem. Średnia roczna kwota wydawana na te aplikacje to 27 dolarów. Na drugim miejscu znajduje się muzyka, na trzecim rozrywka, a w dalszej kolejności aplikacje społecznościowe oraz narzędzia do multimediów.
Co ciekawe, mimo wzrostu wydatków ponoszonych przez użytkowników iPhone’ów na zakup aplikacji, ich liczba maleje. Z badania wynika, że w 2015 roku na jedno urządzenie przypadało średnio 35 aplikacji, natomiast w 2016 roku były już tylko 33 programy.
Źródło: Sensortower.com
Technogadżet w liczbach