Wadliwe wyświetlacze w Galaxy S7 edge
Użytkownicy smartfonów Samsung mają kolejny powód do narzekań. Są nimi wadliwe wyświetlacze w Galaxy S7 edge, na których bez powodu pojawia się pionowa linia w kolorze różowym, ciągnąca się przez cały ekran.
Jakby Samsung miał mało problemów z Galaxy Note 7, to dochodzą jeszcze kłopoty z innymi flagowymi modelami tej firmy. Użytkownicy modelu Galaxy S7 edge skarżą się bowiem na kłopot z wyświetlaczem.
Problem obecny jest już od kilku miesięcy, a można o nim poczytać m.in., w dość rozbudowanym wątku znajdującym się na oficjalnym forum Samsunga. Posiadacze tego modelu narzekają tam na wadę i skarżą się, że producent nic z nią nie robi.
Wada objawia się poprzez cienką pionową linię koloru różowego, która ciągnie się przez cały ekran. Użytkownicy próbowali różnych sposób pozbycia się jej. Żaden z nich nie daje jednak stałego rozwiązania i linia po jakimś czasie powraca. Pozostaje jedynie odesłanie sprzętu do serwisu producenta.
Sprawdź najniższe ceny na smartfony w polskich sklepach
Pierwsze doniesienia o tym problemie zaczęły pojawiać się już ubiegłego lata i zasypywały fora internetowe oraz media społecznościowe, takie jak Reddit. Wszystkie publikowane zdjęcia wyglądały tak samo, prezentując linię biegnącą przez wyświetlacz, jednakże nie była ona widoczna na screenshotach.
Niektórzy twierdzili, że metoda usuwania martwych pixeli pomaga pozbyć się linii, ale tylko chwilowo, gdyż po krótkim czasie powracała. Wszystko wskazuje na to, że jest to wada sprzętowa, jednak dopóki Samsung nie przyzna, że problem istnieje i nie zaproponuje darmowej naprawy, użytkownicy którym skończyła się gwarancja, będą musieli z własnej kieszeni zapłacić za jej naprawę.
Producent ponoć doskonale wie, że problem jest masowy, jednak nic z tym nie robi, co wywołuje coraz większą wściekłość użytkowników Galaxy S7 edge, gdyż obawia się nawet w nowych telefonach. Na szczęście w takich wypadkach zawsze można skorzystać z gwarancji.
W związku ze sprawą firma Samsung Polska podesłała nam oświadczenie:
“Zdajemy sobie sprawę z pojedynczych zgłoszeń, dotyczących wyświetlacza w telefonach Galaxy S7. Wszystkich użytkowników, którzy spotkają się z podobnym przypadkiem, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy“.
Źródło: Samsung.com
U mnie się pojawiło 4 dni temu i czasami znika samo jak nacisne na gorze na logo samsung się pojawia znika miga etc. Zauważyłem że w zimnie potrafi nie zniknąć wogole. Nie mam gwarancji. Pomocy
Ja tak samo nie mam gwarancji i zastanawiam się jaki jest koszt wymiany na własną kieszeń:)