Właściciel Google Pixel wywalczył zwrot pieniędzy za wadliwy sprzęt
Koncern Google zwrócił pieniądze właścicielowi wadliwego egzemplarza smartfona Pixel XL. Sprawa dotyczy problemów z kiepską jakością dźwięku na wyższych poziomach głośności, a użytkownik już wcześniej kilkukrotnie wymieniał swój sprzęt.
Od kilku tygodni użytkownicy najnowszych smartfonów Google Pixel oraz Pixel XL skarżą się na internetowych forach na zakłócenia w odtwarzanym dźwięku, które pojawiają się na trzech najwyższych poziomach głośności.
Problemy są bardzo poważne, bo wygląda na to, że jest to fabryczna wada tych smartfonów, której nie da się wyeliminować. W takim wypadku wymiana sprzętu również nie wchodzi w grę, ponieważ zastępcze egzemplarze trapi dokładnie ten sam problem, co potwierdza Mark Buckman, jeden z użytkowników modelu Pixel XL.
Mężczyzna twierdzi, że wymieniał smartfon pięciokrotnie i w każdym z egzemplarzu był identyczny kłopot z dźwiękiem. Google przyznało, że faktycznie taki problem występuje, jednak do tej pory nie było w stanie dostarczyć rozwiązania. Buckmanowi udało się tego dokonać poprzez sflashowanie ROM’u. Jest to jednak proces skomplikowany, którego zwykły użytkownik może nie być w stanie przeprowadzić. Dodatkowo tracona jest gwarancja, więc taki sposób naprawy nie wchodzi w grę.
Google nagabywane przez użytkownika zapewne miało już go dość, zdecydowało się więc zwrócić mu pieniądze za wadliwy telefon. To otwiera drogę także innym właścicielom, których wspomniana wada irytuje. Oni również będą mogli pozbyć się smartfonu i odzyskać kwotę, którą za niego zapłacili.
Źródło: Softpedia.com
Technogadżet w liczbach