World of Warcraft: Legion dopasuje się do poziomu gracza

Zaprezentowany podczas Blizzconu 2015 dodatek World of Warcraft: Legion, może okazać się bardzo interesujący, ze względu na zmiany jakie przyniesie. Jedną z nich będzie skalowanie krainy do poziomu naszej postaci.

Zazwyczaj, gdy pojawia się nowy dodatek do World of Warcraft, przynosi kilka nowych obszarów gry, które jednak są ściśle dopasowane do poziomu postaci. Innymi słowy, musimy je przechodzić w odpowiedniej kolejności, w miarę jak będziemy zwiększać poziom bohatera, ponieważ wejście niskolevelową postacią do obszaru wysokolevelowego, będzie oznaczać rychłą jej śmierć.

Sprawiało to, że niektóre krainy mogliśmy zobaczyć dopiero po pewnym czasie, co było nieco irytujące. Blizzard w najnowszym rozszerzeniu zatytułowanym Legion, chce tę zasadę zmienić. Dodatek przyniesie więc cztery nowe obszary: Azsuna, Val’Sharah, Highmountain oraz Stormheim i w pierwszych trzech będzie można levelować od samego początku, bez względu na poziom bohatera. Blizzard wprowadzi bowiem skalowanie siły przeciwników. Innymi słowy, wszystko w danej strefie dopasuje się do naszego aktualnego poziomu. Jedyną krainą, która nie będzie posiadać skalowania ma być Suaramar, dostępna wyłącznie dla osób na najwyższym 110 poziomie.

Najtańsze gry na pc

Brzmi bardzo interesująco, choć wolałbym wiedzieć jak zostanie to rozwiązane na serwerach PvP, bo jeśli gracze przeciwnych frakcji zbliżą się do siebie i będzie duża różnica poziomów, to wynik takiego starcia jest łatwy do przewidzenia. Może to więc oznaczać, że silniejsze postacie będą przeszkadzać w robieniu questów tym słabszym.

Przypomnę, że World of Warcraft: Legion pojawi się w przyszłym roku, ale już teraz można go zakupić w przedsprzedaży za bodajże 45 euro.

Źródło: Polygon.com

You may also like...