Yahoo wprowadza na rynek…napój

Yahoo to firma, której działalność skupia się na branży internetowej, a więc wyszukiwarce, portalu, poczcie elektronicznej oraz wszystkim co się z tym wiąże. Jednak ostatnie działania koncernu mogą wielu zaskoczyć.

Yahoo wprowadziło na japoński rynek własny napój, oferowany pod marką Yahoo Japan. Nie wiadomo jaki jest jego smak, ale biorąc pod uwagę fakt, że Japończycy są otwarci jeśli chodzi o łączenie różnych smaków, może to być praktycznie wszystko. Patrząc jednak na spragnioną panią na zdjęciu, można zaryzykować stwierdzenie, że musi być bardzo orzeźwiający.



Napój jest częścią kampanii reklamowej, mającej na celu promowanie uruchomionego właśnie serwisu internetowego, oferującego użytkownikom wiadomości ze świata, aktualną pogodę oraz wiele innych funkcji. Wiążą się z tym również konkursy, w których internauci mogą wygrać wycieczki, cyfrowe aparaty oraz wiele innych nagród.

Źródło: Newlaunches.com

You may also like...