Adidas z własnym Smartwatchem
Znana firma produkująca odzież i obuwie dla sportowców, pozazdrościła Samsungowi oraz Sony i także zdecydowała się wejść na rynek smartwatchy. Jej najnowszy produkt miCoach Smart Run przeznaczony jest przede wszystkim do uprawiania sportu.
miCoach Smart Run to urządzenie, którego funkcjonalność różni się nieco od chociażby Samsunga Galaxy Gear. Zegarek wyposażony w Androida 4.1.1. Jelly Bean, także współpracuje ze smartfonami oraz tabletami, lecz jego funkcjonalność jest nastawiona przede wszystkim na zapewnienie wsparcia sportowcom. Został więc wyposażony w zaawansowany system GPS rejestrujący trasę przebytą przez użytkownika, monitor rytmu serca oraz program treningowy miCoach. Nie zabrakło w nim także akcelerometru oraz oczywiście stopera i zegarka.
Smartwatch posiada 1,45-calowy kolorowy ekran pojemnościowy o rozdzielczości 184×184 piksele, 4 GB wbudowanej pamięci oraz Bluetooth 4.0 do łączności ze smartfonem. Energii dostarcza mu 410 mAh bateria litowo-ionowa.
Zegarek pojawi się w sprzedaży już 1 listopada w cenie 400 dolarów i będzie bez wątpienia najdroższym urządzeniem tego typu. Dla porównania Samsung Galaxy Gear kosztuje tylko 250 dolarów.
Źródło: Adidas.com
Technogadżet w liczbach