Amerykańska przedsprzedaż BlackBerry Z10 poniżej oczekiwań
BlackBerry Z10 na europejskich rynkach jest już dostępny od kilku tygodni, a teraz powoli wkracza na rynek amerykański. Problem w tym, że tamtejsi konsumenci go nie chcą.
Jak twierdzi Jeff Johnston, specjalista z Detwiler Fenton & Co., ilość przedsprzedażowych zamówień na BlackBerry Z10 złożonych w sieci AT&T, jest poniżej oczekiwań. Dodam, że przyjmowanie zamówień w tej sieci rozpoczęto już 12 marca, zaś Verizon zaczął je przyjmować dwa dni później.
Nie podano co prawda dokładnych liczb, ale skoro mówi się o zainteresowaniu poniżej oczekiwań, to znaczy, że jest ono praktycznie znikome. Po prostu konsumenci nie chcą nowego sprzętu od BlackBerry, tym bardziej, że jak się okazuje, platforma BlackBerry 10 nie jest już taka bezpieczna jak poprzednia jej wersja.
W tym momencie pakowanie milionów w kampanię reklamową, nie ma większego sensu, szczególnie jeśli słyszy się, że Departament Obrony, który jeszcze do niedawna preferował BlackBerry, teraz chce zakupić 650,000 urządzeń od Apple.
Źródło: Barrons.com
Technogadżet w liczbach