Klientka pozywa Apple z powodu notcha. Uważa, że wprowadzono ją w błąd
Courtney Davis wytoczyła Apple proces z powodu notcha obecnego w jej nowym smartfonie. Uważa, że materiały promocyjne koncernu wprowadziły ją w błąd.
Wiele osób uważa, że notch to jeden z największych problemów współczesnych smartfonów. Wcięcie w wyświetlaczu potrzebne do umieszczenia przedniej kamery i sensorów jest problematyczne nie tylko dla użytkowników. Producenci aplikacji również mają z tym kłopot, ponieważ muszą odpowiednio dostosowywać swe programy.
Czasem jednak, że notch może stać się także przyczyną sądowego sporu. Courtney Davis pozwała właśnie Apple z tego powodu, zarzucając firmie wprowadzenie jej w błąd. Klientka twierdzi, że nie spodziewała się obecności wcięcia w wyświetlaczu kupionego smartfona. Jej zdaniem materiały obecne na stronie Apple, jak również duży wybór tapet nie wskazywały jednoznacznie obecności notcha.
Bazując na tym co widziała, zakupiła model iPhone XS i gdy tylko telefon do niej dotarł okazało się, że w jego ekranie jest notch. Davis pozwała więc producenta telefonu twierdząc, że wprowadzono ją w błąd i domaga się od Apple odszkodowania. Co ciekawe, kobieta ma nadzieję, że jej pozew przekształci się w pozew zbiorowy. Na razie trudno jednak ocenić jej szansę w walce z amerykańskim gigantem. Sprawa nie jest łatwa, ponieważ ciężko będzie udowodnić, że kobieta faktycznie nie miała pojęcia, że jej nowy posiada wcięcie.
Źródło: Businessinsider.my
Technogadżet w liczbach