Elektryczny czajnik Xiaomi Mijia Thermostatic Kettle 2 Pro błyskawicznie zagotuje wodę
Xiaomi wprowadza do sprzedaży najnowszy elektryczny czajnik Xiaomi Mijia Thermostatic Kettle 2 Pro. Sprzęt ma precyzyjną kontrolę temperatury, a jego funkcjami można sterować za pomocą aplikacji mobilnej.
Oferowany przez Xiaomi sprzęt AGD jest nowoczesny i bardzo często wyposażony we współpracę ze smartfonami, które umożliwiają sterowanie ich funkcjami. Nie inaczej jest także w przypadku najnowszego produktu chińskiej firmy, jakim jest elektryczny czajnik Xiaomi Mijia Thermostatic Kettle 2 Pro.
Gadżet o minimalistycznym wzornictwie jest bardzo nowoczesny i wyposażony w wiele przydatnych rozwiązań. Jednym z nich jest pokrętło umożliwiające precyzyjne ustawienie temperatury gotowanej wody, z dokładnością do 1 stopnia Celsjusza. Pokrętło ma wbudowany ekran LED, który pokazuje wybraną wartość. Z pewnością docenią to amatorzy egzotycznych herbat, do zaparzenia których nie trzeba doprowadzać wody do wrzenia.
Czajnik ma także wbudowane WiFi 2.4 GHz, umożliwiające sparowanie go ze smartfonem oraz zdalne sterowanie jego funkcjami. Za pomocą aplikacji możemy nie tylko ustawić temperaturę wody, ale też wybrać jeden z kilku trybów pracy. Na przykład tryb filtrowanej wody po prostu ją zagotuje. Gdy jednak wybierzemy tryb wody z kranu, czajnik najpierw ją zagotuje, potem automatycznie schłodzi, a następnie ponownie zagotuje w celu jej oczyszczenia.
Czajnik ma moc 1800 W oraz pojemność 1,7-litra, więc gotuje wodę w krótkim czasie. Podczas pracy jest przy tym bardzo cichy, gdyż generowany hałas wynosi 45 dBa. Może też utrzymywać wybraną temperaturę wody przez maksymalnie 24 godziny, zaś dwuetapowe otwieranie pokrywki za pomocą jednego przycisku, zapobiega skierowaniu gorącej pary w naszą twarz.
Xiaomi Mijia Thermostatic Kettle 2 Pro dostępny jest na platformie Xiaomi Youpin, a w przeliczeniu na złotówki kosztuje 127 zł.
Jeżeli chcielibyście zobaczyć inne czajniki elektryczne, to zapraszam na tę stronę, gdzie znajdziecie duży wybór w przystępnych cenach. #reklama
Technogadżet w liczbach